Een hoop water en wat beestjes - Reisverslag uit Campo Grande, Brazilië van Madelon G - WaarBenJij.nu Een hoop water en wat beestjes - Reisverslag uit Campo Grande, Brazilië van Madelon G - WaarBenJij.nu

Een hoop water en wat beestjes

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 Januari 2015 | Brazilië, Campo Grande

Ik had net drie kwartier zitten typen op een lang verhaal en toen ik op versturen klikte dacht de computer daar even heel anders over. Hier even de verkorte versie:

Oud en nieuw in buenos aires was leuk en gezellig. Op 2 januari zijn we naar iguazu gegaan, de watervallen. Daar 2 dagen gelopen, eerst de argentijnse en toen de braziliaanse kant. Was heel mooi maar erg warm. Na Iguazu zijn we nog even de grens met Paraguay over gestoken naar een shopwalhalla in ciudad del este, was een minder groot succes. Soort mix tussen india, turkije, peru en china. Niet leuk en na anderhalf uur zijn we gevlucht. na Iguazu zijn we met de bus naar Campo Grande gegaan. Vanaf daar zijn we met een 4 daagse tour de pantanal ingegaan. Een hoop beestjes gezien, apen, tapirs, capibara´s, toekans, op piranha´s gevist, kaaimannen en een jaguar. Nu zijn we terug in Campo grande en stappen we zo in de bus naar Sao Paulo.

De echt verkorte versie:-)

• 11 Januari 2015 - 18:11

Ria:

Inderdaad een echt verkorte versie.
    Jammer van je hele verhaal. Maar dat komt vast nog wel. Gr.

• 11 Januari 2015 - 22:59

Wim Doensen :

Ook de verkorte versie geeft een goede indruk van je reis.
    Gr.wim

• 19 Januari 2015 - 12:51

Juan:

Wist niet dat je jaguars ook met een hengel kon vangen :-)